Шкільний форум
Ви бажаєте відреагувати на цей пост? Створіть акаунт всього за кілька кліків або увійдіть на форум.
Шкільний форум

Форум Старолисецької ЗОШ І-ІІІ ст.


Ви не підключені Увійдіть або зареєструйтесь

Тема для обговорення. Етикет інтерактивного спілкування

+11
Vika
bobobo
lGhostl
KindlySoul
MegaMozg
Gwex
alina_mimimi
Basarab R.
stepan-boyko
gvit13
Admin
15 користувачів

Перейти донизу  Повідомлення [Сторінка 1 з 1]

Admin


Admin

Обговорюємо правила (етикет) спілкування в службах миттєвого обміну повідомленнями, на форумах та в чатах.

https://oldfox.ukraine7.com

gvit13

gvit13

Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав.
Поважайте право людини на особисту інформацію.

http://gargat96@mail.ru

stepan-boyko



Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав.
Поважайте право людини на особисту інформацію.

Basarab R.



Спілкуючись в мережі, не забувайте - Ви маєте справу з живими людьми. Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині. Не пишіть і не робіть нічого такого, чого не хотіли почути або побачити самі. Навчіться доводити свою позицію, не принижуючи опонента.Пам'ятайте, людина, з якою ви спілкуєтеся за допомогою клавіатури, не бачить ваших емоцій, не чує вашого голосу. Постарайтеся представити себе на місці цієї людини і правильно формуйте свої думки, для того, щоб уникнути невірного трактування вашої думки.Стежте за тим, що пишете і як пишете. Не припускайтеся орфографічної помилки, адже для більшості людей правила орфографії грають важливу роль. Про людину, яка хронічно здійснює помилки, користувачі мережі можуть думати лише негативно - дурний підліток.Ніколи не кривдьте віртуальних опонентів, будьте терплячі і ввічливі, не користуйтеся ненормативною лексикою і не влаштовуйте конфлікт не маючи на те підстав.
Поважайте право людини на особисту інформацію.

alina_mimimi



Перед тим як почати спілкуватися ви маєте користуватися такими правила[/b]ми:[/b]
1. Почати спілкування з привітання
2. Будьте ввічливим співрозмовником
3. Використовуйте цитати
4. Відповідайте на повідомлення

alina_mimimi



"Правила хорошого тону для звичайного світу і для віртуального єдині"
Я згодна, адже в реальному та у віртуальному світі ми спілкуємось с живими людьми тож мусимо додержуватись правил спілкування.

Gwex



Правило 1: Пам'ятайте, що Ви розмовляєте з людиною
Не робіть іншим те, чого не хочете отримати від них самі. Поставте себе на місце людини, з якою розмовляєте. Відстоюйте свою точку зору, але не ображайте тих, хто навколо вас.

Правило 2: Дотримуйтесь тих самих стандартів поведінки, що й у реальному житті
У реальному житті більшість з нас свідомо підкоряється законам, інколи через обмеження, інколи через побоювання бути викритими

Правило 3: Пам'ятайте, що Ви знаходитесь у кіберпросторі
Те, що без вагань приймається в одному місці, можуть вважати за грубощі в іншому. Наприклад, якщо в конференціях обговорюються телевізійні програми, різні чутки й плітки - цілком нормальне явище. Але, якщо ви вирішили втрутитися з ними в журналістську дискусію, популярності це Вам не додасть.

Gwex



Хлопці, завжди дотримуйтесь цензурної лексики та вічливого спілкування в чатах та взагалі у житті, бажаю успіху!

MegaMozg



Дякую за допомогу! Very Happy 
Ці правила мені дуже допомогли cheers 

10Тема для обговорення. Етикет інтерактивного спілкування Empty Про правила Ср Квіт 16, 2014 12:20 am

KindlySoul



Згодна з Вами, вважаю, що всі повинні дотримуватися певних норм та правил  Very Happy 

lGhostl



Дуже дякую. Ці правила меня дуже допомогли)

bobobo



Інформація дуже допомогла у виконанні практичної роботи з інформатики. Дуже дякую. Smile 

13Тема для обговорення. Етикет інтерактивного спілкування Empty Правила Сб Бер 07, 2015 10:55 am

Vika



Дякую. Дуже допомогло для виконання практичної роботи. Smile

retjlb225



Admin пише:Обговорюємо правила (етикет) спілкування в службах миттєвого обміну повідомленнями, на форумах та в чатах.
Основні правила спілкування:

1. Якщо Вам надіслали повідомлення, але отримали Ви його не одразу через те, що були, приміром, в офлайні або не за комп'ютером, потрібно відповісти протягом доби. Навіть якщо Ваш співрозмовник буде не в мережі, не відкладайте свою відповідь на потім.

2. Якщо у Вас горить активний статус, відповідати слід протягом п'яти хвилин. У випадку, якщо Ви зайняті і не можете вести бесіду, найкраще встановити статус «Зайнятий / Відійшов» або «Недоступний». Щойно Ви звільнитеся, не забудьте відповісти на всі повідомлення, які надійшли.

3. Намагайтеся миттєво відповідати на запит про авторизацію. Незважаючи на те, що найчастіше таким чином Вам приходить спам, перевіряйте інформацію про користувача. Адже замість розсильних непотрібної реклами, Вам в ICQ можуть стукати і потенційні клієнти.

Kate_MML



Спілкуючись у мережі Інтернет, дуже важливо ставитись толерантно до інших, поводитися ввічливо та нікого не ображати. Зараз існує дуже багато випадків сварки в чатах. Я гадаю, що такого не повинно відбуватись. Будьте добрими до інших!)

Kate_MML



Буде дуже доречно робити зауваження людям, які використовують у своєму мовленні погані слова. Сподіваюсь, люди прислухаються до цього.

Лера



Потрібно не забувати про правила етикету, адже ми спілкуємось з реальними людьми Very Happy

111olia111bonia111



Правила «Чого не варто робити під час спілкування в Інтернеті?»
1. Будьте завжди ввічливими, привітними й доброзичливими, з повагою
ставтеся до співрозмовника.
2. Умійте слухати інших і ніколи не перебивайте. Не бійтеся розпочинати розмову з незнайомими людьми, але не будьте
нав’язливими.
Говоріть (пишіть) про те, що може зацікавити слухачів (читачів), враховуйте їх вік, характер, інтереси.
3.Не завдавайте людям шкоди словом. Не ображайте, не говоріть неприєм-
ного іншим, не виявляйте своєї неповаги, не вживайте грубих слів. 4. Намагайтеся ввічливо попросити і ввічливо відмовити, не образивши
людину своєю відмовою.
Використовуйте в спілкуванні звертання і ввічливі слова: будь ласка,
вибачте, не ображайтесь, чи не змогли б ви, на жаль тощо), слідкуйте за культурою мовлення.

111olia111bonia111



Правила «Чого не варто робити під час спілкування в Інтернеті?»
1. Будьте завжди ввічливими, привітними й доброзичливими, з повагою
ставтеся до співрозмовника.
2. Умійте слухати інших і ніколи не перебивайте. Не бійтеся розпочинати розмову з незнайомими людьми, але не будьте
нав’язливими.
Говоріть (пишіть) про те, що може зацікавити слухачів (читачів), враховуйте їх вік, характер, інтереси.
3.Не завдавайте людям шкоди словом. Не ображайте, не говоріть неприєм-
ного іншим, не виявляйте своєї неповаги, не вживайте грубих слів. 4. Намагайтеся ввічливо попросити і ввічливо відмовити, не образивши
людину своєю відмовою.
Використовуйте в спілкуванні звертання і ввічливі слова: будь ласка,
вибачте, не ображайтесь, чи не змогли б ви, на жаль тощо), слідкуйте за культурою мовлення.

Спонсорований контент



Повернутися до початку  Повідомлення [Сторінка 1 з 1]

Права доступу до цього форуму
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі